رسانک/ انچش که شما هم سرپد اێت کرونائے نادراهی مان بلۆچستانئے هند و دمگان رۆچ په رۆچ گێشتر شنگ و تالان بئیان انت. مئے دزبندی چه شما سجّهێنان اش انت که وتی چاگردی گند و نندان کمّ بکنێت و سکّ شرَّ بیت که مردم وتی لۆگا بجلّیت. کرونائے نادراهی یک انچێن سلّێن نادراهیے که اشیئے الاج انگت در نکپتگ. چه اے نادراهیا مردم باید انت وتا بپهرێزیت تانکه چه آییا رکّت بکنت.
Related Articles
خبر
وضعیت نامناسب و غیربهداشتی بیمارستان امام علی زاهدان همراه با بی احترامی به بیماران
به گزارش رسانک، روز یکشنبه ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۲، یک شهروند با ارسال فیلمی ضمن گلایه از شرایط غیربهداشتی بیمارستان امام علی دزاپ (زاهدان)، از عدم توجه پرسنل بیمارستان به …..ادامه خبر
ارسالی شما
پیام شما؛وضعیت کرونا در بلوچستان بحرانی هست. از گوشه و کنار بلوچستان حکایت از مرگ و میر بیماران کرونای را به گوش میرسد.
ارسالی دولت با اعلام کردن وضعیت سفید به عمد کرونا را در #بلوچستان گسترش داده است. بلوچستان دارای زیرساختهای بسیار ضعیف بهداشتی است، مردم اینجا از هر نظر در وضعیت …..ادامه خبر
کرونا در بلوچستان
حرکت زیبای نمازگزاران یک مسجد در دُزاپ جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی
رسانک/ با توجه به همه گیری ویروس کرونا و شمار بالای مبتلایان به این بیماری در استان بلوچستان و سیستان اهالی یک محله دست به ابتکاری زیبا در مسجد محله …..ادامه خبر
Be the first to comment