تداوم تلاش خبرگزاری های وابسته به سپاه برای تخریب مولوی عبدالحمید

رسانک/ روز سه‌شنبه ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۲، خبرگزاری حکومتی تسنیم وابسته به سپاه پاسداران نسبت به توییت مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، که در آن خواستار برقراری صلح و پایان جنگ اسرائیل و فلسطین شده بود، مطلبی خلاف واقع درج کرد.

این خبرگزاری در مطلبی خلاف واقع مولوی عبدالحمید را حامی کودک کشی و “وسط باز” معرفی کرده و مواضع او را بدور از انسانیت و اسلام عنوان کرده است.

این در حالی است که مولوی عبدالحمید همواره از انسانیت، صلح و آرامش و امنیت سخن گفته و بر اساس قوانین اسلامی خواستار پایان یافتن منازعاتی بوده که منجر به کشتار انسان های بیگناه می‌شوند.

مولوی عبدالحمید در صفحه اصلی خود در ایکس نوشته بود که “درگیری اخیر اسرائیل و فلسطینیان باعث تلفات سنگین انسانی مخصوصا در میان غیرنظامیان شده است. جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف فوری این درگیری و پایان دادن به منازعه طولانی‌ طرفین و حل‌وفصل عادلانه این قضیه که تضمین‌کننده حقوق مسلّم و امنیت پایدار باشد، عمل کند.”

بی‌شک در رژیم جمهوری اسلامی ایران که آتش به اختیاران آن اقدام به کشتار کودکان، زنان و‌ مردان بیگناه در جمعه های خونین زاهدان و خاش کردند، سخن گفتن از صلح، پایان منازعات و حراست از جان غیرنظامیان، به مثابه گناهی نابخشودنی است و گوینده این سخنان متهم به عناوین دروغین خواهد شد!.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*