تکمیلی-احراز هویت زندانی بلوچ اعدام شده در زندان کرمان

احراز هویت زندانی بلوچ اعدام شده در زندان کرمان

به گزارش رسانک به نقل از حال وش، زندانی بلوچ که در سحرگاه روز دوشنبه ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۲، به همراه دو زندانی از جمله یک تبعه افغانستان و یک زندانی اهل شیراز، که حکم آنان در زندان کرمان به اجرا در آمده بود، احراز هویت شد.

هویت این زندانی بلوچ “محسن صفایی ( نارویی)”، ۳۹ ساله، فرزند علی، متاهل، اهل نصرت‌آباد و ساکن شهر فهرج در استان کرمان عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، محسن دو سال پیش در سال ۱۴۰۰ توسط نیروهای نظامی در شهر فهرج در منزل خود بازداشت و به کرمان منتقل شده و از دادگاه انقلاب این شهر به اعدام محکوم شده بود.

وی صبح روز یکشنبه بهمراه چهار زندانی دیگر از بند تعاون زندان کرمان به قرنطینه منتقل و سحرگاه روز گذشته به همراه دو زندانی دیگر حکم اعدام وی به اجرا در آمده است.

دو زندانی دیگر که بهمراه محسن در زندان کرمان اعدام شده اند یک زندانی تبعه افغانستان و یک شهروند دیگر اهل شیراز  با اتهام و هویت نامشخص بوده‌اند.

لازم به ذکر است زندانی چهارم که به همراه این زندانیان به قرنطینه منتقل شده و اکنون به داخل بند زندان بازگرداند شده، یک شهروند بلوچ با هویت «حیات الله براهویی» ۳۰ ساله فرزند محمدگل (انور) اهل و ساکن زاهدان بوده که به صورت موقت به بند عمومی بازگردانده شده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*