حزب مردم بلوچستان حملات سپاه تروریستی پاسداران را به مقر احزاب کُرد محکوم می کند

حملات توپخانه‌ای، موشکی و کماندویی شاخه‌ی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در مناطق مرزی و گاهاً در عمق خاک اقلیم کردستان در عراق بر علیه مخالفان سیاسی کردستان ایران امر تازه‌ای نیست. رژیم همواره و در فرصت‌های متفاوت به نیروهای سیاسی احزاب کردی و خانواده‌هایشان در اقلیم کردستان حمله نموده است.

در اینگونه عملیات‌ها‌ تنها نیروهای سیاسی و خانواده‌هایشان که از بیم زندان و شکنجه و اعدام به اقلیم پناه برده‌اند هدف حمله قرار نمی‌گیرند، بلکه آسیب‌های جانی و مالی فراوانی را متوجه مردم مناطق مرزی نموده و باعث کشته شدن مردم مناطق مرزی اعم از پیر، جوان، زن و کودک می‌شوند. اینگونه عملیات‌ها جهت ارعاب و به سکوت کشاندن نیروهای سیاسی کردستان ایران و ایجاد اختلاف بین آن‌ها و اقلیم صورت می‌پذیرند.

این بار جمهوری اسلامی از مناقشات منطقه‌ای سوء استفاده نموده و حملات توپخانه‌ای شدیدی را به مقرهای حزب دموکرات کردستان و حزب کومله‌ی زحمتکشان ایران در منطقه‌ی حاج عمران وارد نموده است.

حزب مردم بلوچستان حملات تروریستی و ددمنشانه‌ی برون مرزی جمهوری اسلامی و کشتار مخالفان سیاسی را که فقط خواهان حقوق انسانی خود منطبق بر اصول جهانی حقوق بشر هستند، محکوم می‌نماید.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*