تعطیلی یک هفته ای بازار در کسرکند

به گزارش رسانک از امروز یکشنبه ۱۸ خرداد ماه ۹۹ به مدت یک هفته دکه بازار و دیگر واحدهای صنفی غیر ضروری شهرستان #کسرکند به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد.

در همین رابطه، رحیم بخش پاک اندیش فرماندار این شهرستان اظهار داشت: فعالیت کاری واحدهای صنفی ضروری جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت از ساعت ۹ تا ۱۸ تعیین شد که در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی نسبت به پلمب این واحدهای صنفی اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دست فروشان و بساط گستران سطح شهرستان تا اطلاع بعدی جمع آوری شده و برخوردها تشدید شده است، افزود: واحدهای صنفی ضروری نسبت به حضور مشتریان در داخل مغازه جلوگیری کرده و هر گونه ارائه خدمت با ایجاد فاصله گذاری اجتماعی انجام شود.

فرماندار کسرکند عدم اقامه نمازهای جمعه و جماعت تا اطلاع بعدی، تجمع نکردن رانندگان تاکسی شهری در داخل دفتر آژانس و همچنین رعایت نکات بهداشتی در داخل وسیله نقلیه را از دیگر تصمیات ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان عنوان کرد.

شیوع ویروس کرونا در کسرکند رو به افزایش بوده و اوضاع به دلیل کمبود شدید امکانات بهداشتی و درمانی نگران کننده است.

این شهرستان با جمعیت ۶۱ هزار نفر یکی از اولین شهرستان های بلوچستان است ولی همچنان از ضعیف بودن بسیاری از زیرساخت‌های مهم شهری رنج می برد.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*