روزنامه های وابسته به رژیم ایران و محکوم کردن قتل یک انسان

✍️فاتح بلوچ

بله
درست شنیدید روزنامه‌های جمهوری اسلامی یک قتل را محکوم کردند. ولی قتل چه کسی را؟

محمد و مهدی پوریان که جلوی چشمان مادرشان به گلوله بسته شده اند یا معترضان آبان ماه یا یکی از جنایت‌های پلیس و سپاه پاسداران ایران در بلوچستان را؟!

نه! هیچ کدام از اینها نبود عکس صفحه اول روزنامه های ایران عکس جورج فلوید سیاهپوست آمریکایی بود که توسط پلیس آمریکا کشته شد.

جالب اینجاست که تمام رسانه های آمریکایی از جمله سی ان ان و فاکس نیوز این خبر را منتشر کرد و پلیس آمریکا را محکوم کردند، مردم هم اعتراضات مدنی خود را آغاز کردند.

آیا صدا و سیمای جمهوری اسلامی و دیگر رسانه‌ها جرأت این را دارند که جنایات رژیم را محکوم کند یا حتی از آن سخن بگویند؟

در اعتراضات آبان ماه که هزاران نفر کشته شدند، حادثه ناو کنارک و هواپیمای اوکراینی عکس هیچ یک از کشته‌شدگان تیتر اول روزنامه ها و رسانه های نظام نشد و حتی خانواده‌های بعضی جوانان کشته شده هم که اعتراض کردند دستگیر شدند.

چند روز پیش وزارت خارجه ایران آقای ظریف در توییتی از اعتراضات مردم آمریکا حمایت کرد ولی مردم بلوچ که در اعتراض به دستگیر شدن مولانا کوهی به خیابانها آمده بودند را اشرار معرفی کرد.

دیگر وقت آن رسیده که در مقابل جنایات رژیم خامنه‌ای بایستیم و محکم نه بگوییم، رژیم جمهوری اسلامی با بی توجهی به ملل تورک، کورد، بلوچ، عرب و…..با ادامه جنایت هایش در حال آماده کردن پایان خودش است.

برای اینکه قوی‌تر و محکم‌تر روبه روی این نظام فاشیستی بایستیم فقط به تو نیاز داریم.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*