تدابیر مولوی عبدالحمید، نقشه های مقامات امنیتی را نافرجام می‌کند

به گزارش رسانک، امروز جمعه ۵ آبان ماه ۱۴۰۲، بنا به درخواست مولوی عبدالحمید، امام جمعه زاهدان مردم در این شهر پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی سکوت برگزار کردند و شعاری سر ندادند.

مولوی عبدالحمید همواره با تدابیری که عنوان می‌کند بهترین تصمیمات را به نفع مردم می‌گیرد و باعث می شود که مردم کمترین آسیب را ببینند. اکنون نیز با توجه به جو شدید امنیتی شهر زاهدان، مولوی عبدالحمید از مردم درخواست کرد که با راهپیمایی سکوت به منازل خودشان بروند.

گفتنی است که مولوی عبدالحمید در هفته گذشته (٢٨ مهر ماه ۱۴۰۲) با صراحت اعلام کرده بود که وجود این نیروها و مسدود کردن مسیر مردم توسط آنها، باعث می‌شود که مردم تحریک شده و دست به اعتراض بزنند.

این سیاست غلط همچنان بین مقامات بلندپایه امنیتی استان وجود دارد که به بازداشت، ضرب و جرح و سرکوب مردم ادامه بدهند ولی اتفاقی که بارها از زبان مردم در حین اعتراضات و خود مولوی عبدالحمید شنیده ایم این بوده است که این نوع رفتارها هیچ تاثیری در دادخواهی مردم و خاموش کردن صدای آنها ندارد و بهترین راه حل برای حاکمیت مجازات آمران و عاملان کشتار جمعه خونین زاهدان می‌باشد که باید انجام بدهد.

(گفتگوی مسعود رئیسی، فعال حقوق بشر بلوچ با تلویزیون ایران اینترنشنال)

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*