چرا رژیم مولوی عبدالواحد ریگی را با بی‌ رحمی تمام قربانی نقشه های شوم خود کرد؟ 

عبدالستار دوشوکی از مرکز مطالعات بلوچستان توضیح می دهد که چگونه جمهوری اسلامی بدون اطلاع و اجازه مولوی عبدالواحد ریگی جلسه او با نماینده علی خامنه ای را ضبط ویدئویی کرد و از بیش از ده دقیقه گفتگو فقط دو دقیقه تقطیع شده و گزینشی را برای اهداف توطئه گرانه خود به صورت گسترده منتشر کرد تا مولوی ریگی را بدنام کند.

 بعد از آن مولوی عبدالواحد ریگی در ویدئو جدیدی این عمل غیراخلاقی نماینده  خامنه ای را محکوم کرد و به صراحت کشتار خونین زاهدان و خاش را محکوم کرد و گفت که او به مولوی عبدالحمید اقتدا می کند و مولوی را خط قرمز خود و همه ملت بلوچ می داند.

این موضع گیری شفاف و روشن مولوی عبدالواحد ریگی و محکوم کردن پخش هدفمند ویدئو تقطیع شده بعلاوه حمایت قاطع او از مولانا عبدالحمید و محکوم کردن جمعه های خونین زاهدان و خاش باعث شد که جمهوري اسلامي او را بی‌رحمانه حذف کند.

حال که حقیقت روشن شده است نباید اجازه داد جمهوری اسلامی از این قتل حکومتی  رذیلانه علیه علما و ملت بلوچ برای پیشبرد نقشه های شوم خود در  بلوچستان استفاده کند و سناریو مضحک و نخ نمای همیشگی خود را با اعترافات تلویزیونی چند بیگناه و اعدام و تبلیغات گسترده علیه علما اجرا کند.

واضح است که این قتل حکومتی شاهچراغ ثانی یا شاهچراغ بلوچستان است

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*