وضعیت قرمز در شهرستان گِه/ خیانت دانشگاه علوم پزشکی پهره

به گزارش رسانک وضعیت بیماری کووید ۱۹ در شهرستان گه رو به وخامت گذاشته و بسیاری از پرسنل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان مبتلا به بیماری کووید۱۹ هستند.

یک منبع موثق در این باره گفت: چند روز پیش قریب به هفت نفر از پرسنل شبکه بهداشت گه بصورت داوطلبانه جهت انجام تست کرونا مراجعه کرده اند ولی برای پایین نگاه داشتن آمار و به بهانه سرپا بودشان،ابتدا از انها تستی گرفته نشده است اما در نهایت با اصرار پرسنل مجبور به گرفتن تست و ارسال آنها به دانشگاه علوم پزشکی پهره برای مشخص شدن نتایج شده اند .

بخاطر حضوریافتن پرسنل در شبکه بهداشت در کنار سیاست پنهان‌کاری دانشگاه علوم پزشکی پهره،این دانشگاه از بررسی نمونه ها امتناع ورزیده است که پس از گذشت چندروز و عدم ابلاغ نتایج پرسنل شبکه بهداشت تهدید به رسانه ای کردن موضوع کردند که نهایتا بخاطر این تهدید مجبور به بررسی نمونه ها شده اند

این منبع می‌گوید : تست همه پرسنلی که اقدام به دادن نمونه کرده اند مثبت اعلام شده و شبکه بهداشت و درمان شهرستان گه، خود اکنون به یکی از مراکز شیوع بیماری کووید۱۹ تبدیل شده است.

این در حالی است که ورود فرماندار این شهرستان آقای ضیاءالحق هاشمزهی، به عنوان رئیس شورای تامین شهرستان به این موضوع ضروری است که با قرنطینه کردن شهر از رخداد بیشتر فاجعه جلوگیری کند.

در این میان، اما عدم ارائه آمار واقعی از بیماران و جانباختگان توسط علوم پزشکی پهره یکی از دلایل اصلی رشد این اپیدمی در حوزه فعالیت این دانشگاه میباشد.

گروهخبریتحلیلی_رسانک

کرونادربلوچستان #نادراهجاه #بیماران_بلوچ #نیکشهر

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*