حمید فرخ نژاد: «مامور امنیتی گفت اگر تجاوز فرمانده انتظامی به دختر بلوچ را افشا کنیم کل نیروها زیر سوال میروند»

به گزارش رسانک، حمید فرخ‌نژاد بازیگر مطرح سینمای ایران که اخیرا از کشور خارج شده است طی مصاحبه ای با شبکه «ایران اینترنشنال» از قول یک مامور امنیتی افشا کرده است که نظام به صورت هدفمند موضوع تجاوز فرمانده نیروی انتظامی چابهار به دختر بلوچ را با وجود علم به وقوع این فعل و به دلیل ملاحظات حیثیتی آن را لاپوشانی کرده است.

آقای فرخ‌نژاد میگوید: “مامور امنیتی به من گفت ما میدونیم سرهنگ نیروی انتظامی تجاوز کرده به دختر بلوچ. حرف ما رو گوش نمیکنن میگن اگه ما افشا کنیم کل نیرو زیر سوال میره” 

پیش از این “حاج علی اکبری” فرستاده ویژه آقای خامنه ای به بلوچستان برای حل مسئله جمعه خونین، به تجاوز این فرمانده انتظامی به دختر بلوچ به صورت تلویحی اذعان کرده بود و پیشتر از او نیز “محامی” نماینده ولی فقیه در استان نیز تلویحا تجاوز به دختر بلوچ را تائید کرده بود. 

این در حالی است که در هشت مهرماه حدود یکصد نفر از نمازگزاران معترض زاهدان که خواهان برخورد با این فرمانده متجاوز بودند به شکل بی رحمانه ای به قتل رسیدند. 

حافظ عبدالغفار نقشبندی امام جمعه راسک و از روحانیون پرنفوذ بلوچستان که انتقادات صریحی نسبت به سیاستهای حاکمیت داشته و خواستار محاکمه سرهنگ کوچکزایی فرمانده متجاوز بوده است به دلیل این مواضعش بارها توسط نهادهای امنیتی تهدید شده و پس از احضار توسط دادگاه ویژه روحانیت و‌ قصد سفر به سمت این دادگاه هم اکنون سرنوشت نامشخصی دارد و‌ بیم آن میرود که توسط نیروهای سپاه بازداشت شده باشد. 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*