ویدئوی دیگری از تخریب اموال مدرسه دینی انوار الحرمین پشامگ پس از یورش نیروهای امنیتی به آن

به گزارش رسانک، صبح امروز شنبه ١۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، نیروهای امنیتی و نظامی رژیم جمهوری اسلامی ایران با یورش به روستای پشامگ و منازل مسکونی شهروندان، دستکم هشت طلبه مدرسه دینی انوارالحرمین این روستا را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند و تلفن های همراه خانواده مولوی فضل الرحمن کوهی مصادره شدند.

از هویت دقیق افراد بازداشت شده تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست.

گفته می‌شود که نیروهای نظامی پس از شکستن شیشه های در و پنجره منزل مولوی کوهی، ورود بدون حکم قضایی و ایجاد رعب و وحشت بین زنان و کودکان، تلفن های همراه خانواده وی را نیز مصادره کرده‌اند.

نیروهای نظامی همچنین به مسجد جامع و مدرسه دینی انوارالحرمین یورش برده، شیشه های در و پنجره ها را شکسته و علاوه بر بازداشت هشت طلبه به کتاب قرآن و سایر کتب دینی بی احترامی کرده و آنها را به زمین انداخته و خودروی حافظ محمداکرم کوهی را نیز مصادره و با خود بردند.

گفتنی است که قرارگاه سپاه قدس جنوب شرق با انتشار بیانیه ای نیز خبر داد که چند تن از عوامل و پشتیبانی کنندگان گروه مسلح «جیش العدل» را که در عملیات های این گروه در ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۲ و ۱۶ فروردین امسال نقش داشتند، در روستای پشامگ بازداشت شدند.

لازم به ذکر است که سازمان جیش العدل نیز طی بیانیه‌ای ضمن رد ادعای قرارگاه سپاه پاسداران مبنی بر دستگیری اعضای جیش العدل، آن را دروغ و دسیسه ای در جهت اجرای برنامه‌های امنیتی توسط رژیم جمهوری اسلامی ایران خوانده است.

(توجه: ویدئو صدا ندارد)

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*