بی‌تفاوتی مسئولان به روستای “جوگین” کنارک پس از سیلاب و نبود امکانات

به گزارش رسانک، امروز شنبه ١۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با گذشت سه هفته از فروکش کردن سیلاب که در پی بارش های سنگین باران در هفته آخر فروردین رخ داده بود، اهالی روستای جوگین با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند و مسئولان نیز تاکنون هیچ اقدامی جهت رفع این مشکلات انجام نداده‌اند.

بر اساس این گزارش، این روستا که حدود سی خانوار دارد و در شهرستان کنارک واقع شده در هنگام سیلاب ها دچار آبگرفتگی شده و اکنون نیز نه تنها اهالی آن از راه مناسب محروم هستند بلکه از آب آشامیدنی سالم، برق اینترنت و… نیز محروم هستند.

اهالی این روستا بدنبال بی‌تفاوتی مسئولان اعم از فرماندار، بخشدار، مخابرات و اداره راه، خودشان برای بازگشایی مسیر روستا اقدام کرده‌اند. این در حالی است که بارها از به فرمانداری و بخشداری و اداره راه برای حل مشکلات خود مراجعه کرده‌اند.

در این ویدئوها یکی از شهروندان می‌گوید : “بودجه ایران برای ما مردم نیست و برای جاهای دیگر وجود دارد. اگر ما اهل کشور دیگری هستیم به ما بگوئید تا ما به آنجا برویم. در این وضعیت نامناسب یک بیمار به نام “پیربخش ملازهی” را طی روزهای اخیر با پای پیاده و از کوه‌ها به مراکز درمانی منتقل کرده‌اند و هیچ یک از مسئولین هیچگونه اقدامی برای مردم و روستا انجام نداده‌اند.”

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*