برنامه‌ امنیتی شمردن بازداشت شماری از طلبه‌های مدرسه دینی پشامگ از سوی جیش العدل

به گزارش رسانک، امروز شنبه ١۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، سازمان جیش العدل طی بیانیه‌ای ادعای سپاه پاسداران مبنی بر “دستگیری اعضای جیش العدل در یک مدرسه دینی” (انوار الحرمین پُشامگ) را بهانه ای برای اجرای برنامه های امنیتی عنوان کرد.

در این بیانیه آمده است: “سپاه پاسداران صبح امروز ١۵ اردیبهشت به مدرسه دینی انوارالحرمین پشامگ واقع در شهرستان راسک حمله کرده و پس از بازداشت تعدادی از طلبه های این مرکز دینی ادعا کرده است این طلبه ها از اعضای سازمان جیش العدل بوده اند که در این مرکز دینی پنهان شده بودند.”

این سازمان ضمن دروغ خواندن ادعای قرارگاه منطقه ای قدس سپاه پاسداران آن را دسیسه ای آشکار برای اهداف سرکوبگرانه علیه مراکز دینی اهل سنت در بلوچستان خوانده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: “دستگاه های امنیتی رژیم باید آگاه باشند چنین اقداماتی مصداق بارز تحریک سازمان جیش العدل و مردم بلوچستان محسوب می‌شود و از اینرو چنین اعمالی می‌تواند تبعات غیرقابل پیش‌بینی برای سرزمین ما در پی داشته باشد. توصیه ما به مسئولان تصمیم گیر رژیم ولایت فقیه آن است که از گسترش دادن جنگ فی ما بین نیروهای مسلح و مردمی سازمان جیش العدل از یک سو و مسئولین و نیروهای سرکوبگر و مسلح رژیم از سوی دیگر به کل جامعه پرهیز بکنند.”

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*