جان باختن یک دانش آموز بلوچ زیر سایه نبود سرویس مدرسه در شهرستان سرباز 

به گزارش رسانک، امروز شنبه ٢٣ دی ماه ۱۴۰۲، زیر سایه فقدان سرویس مدرسه برای بسیاری از دانش‌آموزان بلوچ در شهرستان سرباز، یک دانش آموز که با خودروی سوختبر قصد برگشت به منزلش را داشت، از خودرو سقوط کرده و جان خود را از دست داد. 

هویت این شهروند بلوچ، “حفیظ الله درویش زهی مقدم”، حدودا ١٨ ساله،فرزند عبدالحمید و اهل روستای رودان دَپ از توابع شهرستان سرباز عنوان شده است. 

بر اساس این گزارش، ظهر امروز حفیظ الله به همراه چند دانش آموز دیگر از پل سرباز پس از سوار شدن بر یک خودروی سایپا وانت در حال برگشت به منزل بوده که در محدوده جژان از خودرو سقوط کرده و جان خود را از دست داده است. 

گفتنی است که پیش از این نیز شورا و اهالی روستای رودان دپ و ديگر روستاهای اطراف بارها به اداره آموزش و پرورش شهرستان سرباز جهت تخصیص سرویس مدرسه مراجعه کرده‌اند ولی با بی تفاوتی “رستم ملایی”، رئیس اداره و آقای “کوهی” معاون وی روبرو شده‌اند. 

لازم به ذکر است که پیشتر در رابطه با نبود سرویس مدرسه و رفت و آمد دانش آموزان با خودروهای سوختبر گزارش هایی منتشر شده و هشدارهای لازم نسبت به وقوع چنین حوادثی از سوی رسانه‌های بلوچستان داده شده بود.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*