کشته شدن یک سوختبر بلوچ در پی تیراندازی توسط افراد مسلح ناشناس و آتش سوزی خودرو در زابل

به گزارش رسانک، شامگاه چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲، در اثر تیراندازی سرنشینان مسلح ناشناس یک خودرو پژو ۴۰۵ در محور زابل حد فاصل جاده کارخانه به سمت یک خودرو سوختبر، منجر به واژگونی و آتش سوزی این خودرو شده که یک سوختبر بلوچ در شعله‌های آتش جان خود را از دست داده است.

هویت این سوختبر بلوچ، «بلال براهویی»، ۲۲ ساله، فرزند نادر و اهل روستای پوگی واقع در بخش منزل آب از توابع شهرستان زاهدان عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، در دو راهی زابل در جاده کارخانه سرنشینان مسلح یک خودرو سواری پژو ۴۰۵ نقره‌ای با شلیک مستقیم به این خودروی سوختبر که حامل بنزین و در حال رفتن به سمت زاهدان بوده با اصابت گلوله واژگون و دچار حریق شده است.

راننده خودرو بر اثر جراحات وارده ناشی از واژگونی توان خارج شدن از خودرو را نداشته و در شعله‌های آتش جان خود را با صد در صد سوختگی از دست داده است.

گفته می‌شود که به احتمال قوی افراد مسلح ناشناس سرنشین خودرو پژو مامورین نظامی بودند که با لباس و خودرو شخصی برای متوقف کردن خودرو سوختبر شلیک کرده‌اند.

گفتنی است که بلال دارای نامزد بوده و تمام تدارکات عروسی وی و از جمله تاریخ عروسی و خرید لوازم منزل تهیه و جهت مراسم عروسی آماده شده بودند.

لازم به ذکر است که بر اساس گزارش سالانه جمع آوری شده، در سال ٢٠٢٣ دستکم ٣٢١ سوختبر در تیراندازی‌های مستقیم نیروهای نظامی، حوادث جاده‌ای، سیل و آتش‌سوزی کشته و زخمی شده‌اند.


Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*