امام جمعه خاش: خانواده‌های کشته شدگان جمعه های خونین و خیزش سال گذشته از سوی حاکمیت تحت فشار هستند

به گزارش رسانک، روز جمعه ٣١ شهریور ماه ۱۴۰۲، مولوی محمد عثمان قلندرزهی، امام جمعه مسجد جامع الخلیل خاش در خطبه‌های نماز جمعه گفت: در جمعه های خونین زاهدان و خاش صدها نفر از مردم ما شهید و مجروح شدند و در کشور هم بسیاری از هم وطنان ایرانی جان خود را از دست داده و یا آسیب جسمی دیدند، اما از سال گذشته تاکنون بر خلاف وعده های مسئولان شاهد فشار بر خانواده ها هستیم در حالی که این خانواده های دردمند و آسیب دیده نیازمند به توجه هستند.

وی افزود: طی روزهای اخیر و شب گذشته پدر یکی از جانبازان حادثه ۱۳ آبان خاش در تماسی با بنده اعلام داشتند، برای درمان فرزند خود افزون بر سیصد میلیون تومان هزینه کرده و هم اینک برای تهیه نان شب خود درمانده است.

مولوی عثمان ادامه داد: امیدوارم خیران هم پای کار بیایند و دست آسیب دیدگان جمعه های خونین خاش و زاهدان را بگیرند، زیرا دولت و حاکمیت تاکنون برای آنها اقدام حمایتی انجام نداده است.

مولوی عثمان با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: ایران کشوری سرمایه دار و سرشار از ثروت و منابع بوده و توانایی هزینه کردن برای مردم سایر کشورها و اجرای مراسم های بزرگ ملی و دینی در سطح جهانی را دارد، بنابراین انتظار می رود، از این ثروت و سرمایه‌ها برای ملت هزینه کند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*