کشته و زخمی شدن یک پدر و پسر توسط نیروهای بسیجی بومی در زاهدان

به گزارش رسانک، شامگاه چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۲، نیروهای بسیجی بومی پایگاه تردست شاهوزهی در منطقه بابایان خیابان هیرمند زاهدان، مقابل مسجد جامع صدیقیه بدون هشدار قبلی به سمت پدر و دو پسرش که در حال تردد از خیابان بودند، شلیک کرده که در پی آن یکی از پسران نوجوان با اصابت گلوله به قلب جان خود را از دست داده و پدر او نیز بشدت مجروح شده است.

هویت این پدر و پسر بلوچ «محمد دار نارویی»، ۱۷ ساله، فرزند محمد رضا و «محمد رضا دار نارویی»، ۳۹ ساله، فرزند عبدالله، متاهل، دارای سه فرزند و هر دو اهل زاهدان عنوان شده اند.

بر اساس این گزارش، محمدرضا با اصابت سه گلوله به ناحیه کمر بشدت مجروح شده و با انتقال به بیمارستان خانم الانبیاء زاهدان در بخش مراقبت های ویژه ( ای سی یو) بسر می‌برده که روز گذشته بدلیل وخامت حال وی به بیماستان قایم مشهد منتقل و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده است.

خانواده محمدرضا از فرمانده پایگاه تردست صمد شاهوزهی و خدا‌نظر شاوزی، مسئول اطلاعات پایگاه و سعید شاهوزهی و فرزین شاهوزهی تیم عملیاتی و حمید شاوزی یکی از اعضای این پایگاه شکایت کرده اند اما نیروهای پلیس هیچ اقدامی برای رسیدگی و بازداشت این بسیجیان انجام نداده اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*