دفتر امام جمعه زاهدان طی بیانیه ای از شناسایی و رصد افراد نفوذی خبر داد

به گزارش رسانک، روز شنبه ١٢ آذر ماه ۱۴۰۱ ، دفتر امام جمعه زاهدان طی بیانیه ای از شناسایی و رصد افراد نفوذی خبر داد.

در این بیانیه آمده:

“به اطلاع مردم عزیز ایران می‌رساند در مراسم نماز جمعۀ ۱۱ آذر و پس از آن، برخی افراد نفوذی برای تحت‌الشعاع قرار دادن سخنان شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید به اقداماتی ساختارشکنانه روی آورده‌اند که ستاد انتظامات مسجد جامع مکی برخی از این افراد را رصد و شناسایی کرده است.

یکی از افراد نفوذی با برنامه‌ریزی قبلی و با اهدافی سوء، پرچم مربوط به برخی گروه‌های جدایی‌طلب را در حین خطبۀ جمعه به دست گرفته و عکس آن را پخش نموده است؛ ستاد انتظامات مسجد مکی پس از مشاهدۀ آن فورا وارد عمل شده و پرچم را جمع‌آوری کرده است.

همچنین، برخی از نیروهای نفوذی که اقدام به سردادن شعارهای هنجارشکن و تخریب اموال عمومی و خصوصی می‌کرده‌اند، رصد و شناسایی شده‌اند. این افراد از سوی مراکز و مجموعه‌های معلوم‌الحال اجیر و ساماندهی شده‌اند که اکنون با پخش همان تصاویر در حال تبلیغات سوء و تخریب هستند.

ضمن تأکید بر اینکه مردم استان سیستان‌ و بلوچستان نسبت به تمامیت ارضی کشور حساس هستند، به عوامل نفوذی هشدار داده می‌شود اگر در آینده بخواهند از این محیط سوء استفاده کنند، با آنها برخورد خواهد شد.”

ناگفته نماند مولوی عبدالحمید در خطبه‌های نماز جمعه همچون گذشته بر تأمین و حفظ حقوق آحاد مردم ایران از هر دین و آئین و مذهبی که باشند، تأکید کرده‌ و معترضین را از تخریب اموال عمومی و خصوصی و ناسزاگویی و توهین برحذر داشتند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*