یورش وحشیانه به منازل شهروندان در پشامگ راسک و بازداشت هشت طلبه انوارالحرمین/ مصادره تلفن های همراه خانواده مولوی کوهی

به گزارش رسانک، صبح امروز شنبه ١۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، نیروهای امنیتی و نظامی رژیم جمهوری اسلامی ایران با یورش به روستای پشامگ و منازل مسکونی شهروندان، دستکم هشت طلبه مدرسه دینی انوارالحرمین این روستا را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند و تلفن های همراه خانواده مولوی فضل الرحمن کوهی مصادره شدند.

هویت این هشت طلبه “عبدالاحد”، “هادی، “اویس”، “رفیع الله”، “ولید”، “زاهد”، “سعید” و “محب الله” (فامیل نامشخص) عنوان شده است.

گفته می‌شود که نیروهای نظامی پس از شکستن شیشه های در و پنجره منزل مولوی کوهی، ورود بدون حکم قضایی و ایجاد رعب و وحشت بین زنان و کودکان، تلفن های همراه خانواده وی را نیز مصادره کرده‌اند.

نیروهای نظامی همچنین به مسجد جامع و مدرسه دینی انوارالحرمین یورش برده، شیشه های در و پنجره ها را شکسته و علاوه بر بازداشت هشت طلبه به کتاب قرآن و سایر کتب دینی بی احترامی کرده و آنها را به زمین انداخته و خودروی حافظ محمداکرم کوهی را نیز مصادره و با خود بردند.

گفتنی است که قرارگاه سپاه قدس جنوب شرق با انتشار بیانیه ای نیز خبر داد که چند تن از عوامل و پشتیبانی کنندگان گروه مسلح «جیش العدل» را که در عملیات های این گروه در ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۲ و ۱۶ فروردین امسال نقش داشتند، در روستای پشامگ بازداشت شدند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*