سازمان جیش العدل دستگیری اعضایش را شدیدا تکذیب کرد

به گزارش رسانک، امروز سه‌شنبه ٣ بهمن ماه ۱۴۰۲، بدنبال انتشار کلیپی از اعترافات اجباری چند شهروند بازداشت شده توسط رسانه‌های رژیم جمهوری اسلامی ایران به اتهام “حمله به مقر فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان راسک”، سازمان جیش العدل دستگیری و بازداشت نیروهای خود را طی بیانیه‌ای به شدت تکذیب نمود. 

در بخشی از متن این بیانیه آمده است که: “مجددا تاکید می‌کنیم هیچ یک از اعضای سازمان جیش العدل دستگیر نشده است. رسانه های حکومتی روز گذشته ویدئویی تبلیغاتی با عنوان «بازداشت عوامل حمله راسک» منتشر کردند.

دستگاه های رژیم ادعا می‌کنند افرادی که در این ویدئو مجبور به اظهارات اجباری شده اند از اعضای سازمان جیش العدل و از عاملین حمله به مقر فرماندهی راسک می‌باشند. 

همانگونه که سازمان جیش العدل پیشتر اعلام کرده بود مجددا تاکید می‌کنیم هیچ یک از اعضای ما دستگیر نشده اند و افرادی که در این ویدئو مشاهده می‌شوند تماما بیگناه بوده و هیچ نسبتی با سازمان جیش العدل ندارند.

تکرار ادعاهای دروغین از سوی مسئولین رژیم و انتشار چنین ویدئوهایی صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و هدف آنها پوشاندن ضعف‌های آشکار امنیتی رژیم در بلوچستان می‌باشد.”

گفتنی است نهادهای امنیتی رژیم جمهوری اسلامی ایران در سناریویی تکراری، روز دوشنبه ٢ بهمن ماه ۱۴۰۲ با انتشار ویدئویی قطعه قطعه شده از اعترافات اجباری افراد بازداشت شده مدعی شدند که در یک عملیات افراد حمله کننده به فرماندهی انتظامی راسک را دستگیر کرده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*