اعتراض شهروندان بلوچستان به کاهش سهمیه بنزین آزاد خودروهای سواری

به گزارش رسانک، امروز ۱ بهمن ماه ۱۴۰۲، کاهش سهمیه سوخت خودروهای شهروندان در استان بلوچستان و سیستان، موجی از اعتراض و انتقاد به این تصمیم را در پی داشته است.

برخی از شهروندان با انتشار ویدئوهایی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و گفتند: «بنزینی که طبق سهمیه، حق ماست از ما دریغ می شود همان سهمیه که به ناحق کم بود و الان تبدیل به ۱۰۰ لیتر در ماه شده ! زندگی کردن را برای ما مشکل تر کردند.

کسی که بیشتر از این مقدار در ماه مصرف داشته باشد، دست به دامن بازار بنزین آزاد که بصورت بسیار گرانی در بازار به فروش می‌رسد.»

یک شهروند شهروند بلوچ دیگر می‌گوید: “اومدیم بنزین بزنیم ۵۰ لیتر از سهمیه بنزین آزاد ما را کم کردند، هر دم از این باغ بری می‌رسد. به کجا شکایت کنیم، دردمان را به چه کسی بگوییم؟! منی که توی شهر مسافرکشی میکنم چیکار بکنم این سهمیه بنزین برای چند روز کار کفایت میکنه مسئولین توی اتاق فکر با خودشون چه فکری می کنند.”

این در حالیست که مسئله سوخت در بلوچستان و سیستان به یکی از دغدغه مهم تبدیل شده و کاهش سهمیه با توجه به مسافت های طولانی بین شهری و روستایی استان و از طرفی نبود کارت سوخت آزاد در جایگاه های سوخت استان به این مشکل افزوده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*