تکمیلی-کشته شدن دو نفر با پوشش نظامی بر اثر انفجار در سراوان

کشته شدن دو نفر با پوشش نظامی بر اثر انفجار در سراوان

به گزارش رسانک، شامگاه گذشته ٢٣ دی ماه ۱۴۰۲، دو نفر که یک تن با پوشش نظامی بوده در حوالی جمعه بازار، چهار اداره برق و حدودا دویست متری هنگ مزربانی (مرصاد) سراوان بر اثر انفجار کشته شدند.

از هویت این افراد تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست.

بر اساس این گزارش، این افراد دارای مواد منفجره بوده‌اند که بنا به دلایل نامعلومی، این مواد منفجر شده و باعث کشته شدن هر دو نفر گشته است.

در همین راستا، معاون استاندار بلوچستان و سیستان در گفتگو با رسانه های حکومتی اعلام کرده که این دو فرد قصد خرابکاری داشته اند که بر اثر انفجار مواد منفجره همراه شان کشته شده اند.

گفتنی است که رسانه‌های رژیم جمهوری اسلامی ایران تصاویری از یک نفر از این افراد منتشر کرده و مدعی شده‌اند که یکی از افراد کشته شده است.

بر اساس گزارش های دریافتی منابع موثق، از حدود یک هفته گذشته چندین مقام بلندپایه امنیتی از تهران به شهرستان سراوان آمده‌ و دستور داده‌اند که ابتدا مرز منطقه سراوان و سپس امتداد آن تا گواتر به طور کامل مسدود شده و حتی به سوختبران نیز اجازه تردد داده نشود.

همچنین صبح امروز، این مقامات به همراه نیروهای وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و انتظامی به محل وقوع انفجار مراجعه کرده و در رابطه با آن گزارشاتی تهیه کرده‌اند.


Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*