جان باختن یک شهروند بلوچ پس از بی مسئولیتی مسئول اورژانس چانف و باج خواهی پاسگاه منطقه از بستگان قربانی

به گزارش رسانک، روز پنجشنبه ٢١ دی ماه ۱۴۰۲، یک شهروند بلوچ پس از تصادف جاده‌ای توسط بستگانش به اورژانس چانف واقع در شهرستان نیکشهر منتقل شده که مسئول اورژانس، آقای “خالد مبارکی” از انتقال وی به بیمارستان امتناع کرده و دیر رسیدن فرد به بیمارستان منجر به جان باختن وی شده است.

بر اساس این گزارش، مسئول اورژانس با بهانه اینکه آمبولانس خراب است نه تنها بیمار را به مرکز درمانی منتقل نکرده بلکه نامه مراجعه و انتقال بیمار را هم صادر نکرده ولی پس از فوت فرد تصادفی و پیگیری مسئولان بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهر مدعی شده که هیچ کس به اورژانس مراجعه نکرده و خودروی آمبولانس هم سالم است.

به گفته یک منبع آگاه، بیمارستان نیز از بستگان فرد فوت شده نامه از طرف پاسگاه چانف و تاییدیه خواسته تا جنازه وی را تحویل دهد ولی پس از مراجعه بستگان به پاسگاه، فرمانده آن از آنها خواسته در صورت آوردن ده کیسه سیمان و صد عدد بلوک صورتجلسه تصادف را به آنان تحویل خواهد داد.

بی مسئولیتی، بی تفاوتی و فساد در ادارات و نهادهای دولتی و نظامی باعث شده تا شهروندان بلوچ در نقاط مختلف بلوچستان با مشکلات و معضلات جدی مواجه شوند و مقامات بالاتر نیز در این خصوص هیچگونه بازرسی ندارند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*