حمله و اهانت کیهان به مولوی عبدالحمید: مسلمان هستی یا مامور اجاره‌ای موساد

رسانک/ پس از سخنان روز جمعه ٢۱ مهر ماه ١۴٠٢ مولوی عبدالحمید در مراسم نماز جمعه زاهدان که به درگیری‌ها و اتفاقات اخیر بین گروه تروریستی حماس و اسرائیل، اشاره کرده و «توافق عادلانه و منصفانه» و «تشکیل حکومت مستقل فلسطین با پایتختی قدس» را بهترین راه‌ حل برای این اختلاف هفتاد و پنج‌ ساله دانسته بود، رسانه های جمهوری اسلامی بشدت به وی حمله و اهانت کردند.

در حالی رسانه های نزدیک علی خامنه‌ای و سپاه به مولوی عبدالحمید حمله و اهانت می‌کنند که وی به طرفین منازعه گفته بود: «اکثر حامیان اسرائیل و فلسطین دنبال منافع خودشان هستند این اتفاقات همۀ دنیا را تکان داده است اخبار و احوال دلخراشی است که هر انسان آزاده و بیداری که بویی از انسانیت در او باشد با مشاهدۀ این صحنه‌ها تکان می‌خورد، اگر مسلمان در جایی زیاده‌روی کند و قوانین اسلامی و بین‌المللی جنگ را رعایت نکند و به افراد عمومی و زنان و کودکان تعرض کند ما از او حمایت نمی‌کنیم. مسلمان باید قوانین شریعت و قوانین جهانی را رعایت کند. طرف مقابل هم نباید از قوانین بین‌المللی جنگ و عرف جهانی تجاوز کند.»

گفتنی است که اهانت ها و حمله های رسانه های حکومتی و نزدیک به سپاه علیه مولوی عبدالحمید پس از جنایت جمعه خونین زاهدان بارها به اشکال مختلف از سوی جمهوری اسلامی تکرار شده است. حتی در بولتن لو رفته از جلسه فرماندهان نظامی ارشد نظام، علی خامنه ای، رهبری جمهوری اسلامی خواستار بی آبرو کردن وی شده بود.

لازم به ذکر است که پس از قتل مهسا امینی(ژینا) و  فراگیر شدن خیزش سراسری در اکثر نقاط کشور و بدنبال آن رقم خوردن فاجعه جمعه خونین ۸ مهرماه در مصلی زاهدان که بیش از صد تن کشته و صدها نفر مجروح شدند مولوی عبدالحمید با سخنرانی های انتقادی خود از حقوق تضییع شده مردم ایران و مطالبات آنان و خانواده های دادخواه دفاع کرده و طی مدت اعتراضات از تریبون نماز جمعه صدای مردم ایران از جمله اقلیت‌های ملی، دینی و زنان بوده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*