تیراندازی نیروهای نظامی سبزوار به خودروی اعضای یک خانواده بلوچ و سقط جنین مادر باردار

به گزارش رسانک، بامداد روز جمعه ۲۱ مهر ماه ١۴٠٢، در پی تیراندازی نیروهای نظامی لباس شخصی به خودروی اعضای یک خانواده بلوچ، در ده کیلومتری روستای ششتمد از توابع شهرستان سبزوار واقع در استان خراسان رضوی، منجر به سقط جنین مادر باردار شده و ضمن آن بهمراه سه سرنشین دیگر خودرو هفت ساعت بازداشت شدند.

هویت این خانواده بلوچ از طایفه نارویی و راننده «پرویز نارویی» اهل و ساکن زاهدان عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، مامورین نظامی لباس شخصی (مواد‌ مخدر) سبزوار با هویت «حسینی»، «قوی بازو» و «علی» ساعت ۳:۳۰ بامداد با سبقت از خودروی خانواده نارویی که از زاهدان به سمت مازندران در حرکت بودند در محدوده شهرستان سبزوار بدون هشدار به سمت خودروی در حال حرکت آنان شلیک کرده‌اند.

گفته می‌شود که نیروهای نظامی این خانواده را تهدید کرده‌اند که اگر پیگیر شکایت شوند برای آنان پرونده سازی مواد مخدر تشکیل می دهند و گفته اند که به اندازه کافی مواد در اختیار داریم تا برایتان پرونده سازی بکنیم.

در این تیراندازی، یازده گلوله به خودرو اصابت کرده و نیروهای نظامی آن را بوسیله جرثقیل به ستاد مواد مخدر سبزوار منتقل کرده و پس از بازرسی کامل خودرو و نبود مواد مخدر به آنها به شرط اینکه شکایت نکنند و موضوع رسانه ای نشود، اجازه خروج داده اند.

لازم به ذکر است حال مادر باردار پس از تیراندازی مامورین خراب و پس از انتقال به بیمارستان سبزوار جنین چهار ماهه وی بخاطر ترس از تیراندازی سقط شده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*