ضرب و شتم یک شهروند بلوچ توسط سرهنگ بازنشسته و همراهانش در پی تصادف در چابهار

به گزارش رسانک، شامگاه روز جمعه ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۲، یک شهروند بلوچ که با خودروی خود با یک موتورسیکلت تصادف کرده بود در حضور پلیس راهنمایی و رانندگی توسط اعضای خانواده نظامی راکب موتورسیکلت با سلاح سرد مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

هویت این شهروند بلوچ “اسدالله رئیسی”، ۳۳ ساله، فرزند خدابخش، متاهل و دارای دو فرزند و اهل نیکشهر و ساکن چابهار عنوان شده است.

هویت راکب موتورسیکلت نیز “رضا هراتی”، حدودا ۲۲ ساله، فرزند اسماعیل (سرهنگ بازنشسته)، اهل زابل و ساکن چابهار عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، حوالی ساعت نه شب، اسد‌الله به همراه همسر و فرزندان خود در حال تردد در خیابان خمینی چابهار بوده که موتورسیکلت با رانندگی هراتی با سرعت بالا از سمت عقب به خودرو وی برخورد کرده و اسدالله با تماس به پلیس درخواست تشخیص مقصر کرده است.

بدنبال حضور پدر راکب موتورسیکلت، سرهنگ بازنشسته، اسماعیل هراتی با چند نفر همراه خود، اسدالله را مقابل خانواده و همسر و فرزندش با چاقو مورد ضرب و جرح قرار داده و بشدت مجروح کرده‌اند.

این در حالی بوده که راکب موتورسیکلت سالم بوده و فقط جراحت جزئی از این برخورد برداشته بوده اما پدر وی راننده خودرو را مقابل پلیس راهنمایی و رانندگی و خانواده او بقدری مورد ضرب و شتم قرار داده که راننده بی هوش شده است.

گفته می‌شود که با انتقال اسدالله به بیمارستان صحنه تصادف با دخالت پدر راکب موتور سیکلت بهم خورده و هیچ پرونده ای در این خصوص تشکیل نشده است. در خصوص ضرب و شتم نیز، اسدالله از ضاربین شکایت کرده
است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*