به کما رفتن یک دختر کرمانشاهی پس از ضرب و شتم توسط ماموران حجاب اجباری

به گزارش رسانک، روز ۹ مهر ماه ۱۴۰۲، آرمیتا گراوند، دختر ١۶ ساله اهل کرمانشاه و ساکن تهران، در متروی تهران از هوش رفته، به زمین خورده و به بیمارستان منتقل شده است.

در حالی که رسانه های ایران با پخش اعترافات اجباری والدین این کودک، بی هوشی و زمین خوردن این کودک را به دلیل افت فشار عنوان کرده، در شبکه‌های اجتماعی گفته شده که او به دل عدم رعایت حجاب اجباری، توسط ماموران مورد حمله فیزیکی قرار گرفته و بنابر برخی اطلاعات، در اثر وارد شدن صدمات شدید بیهوش و در نتیجه با آمبولانس به بیمارستان فجر نیروی هوایی منتقل شده است.

گفتنی است در حال حاضر به دلیل حضور گسترده نیروهای امنیتی در بیمارستان فجر، هیچگونه ملاقاتی با این دختر نوجوان حتی برای خانواده او ممکن نیست.

لازم به ذکر است پس از خیزش زن، زندگی، آزادی که به دنبال قتل ژینا امینی در بازداشت گشت ارشاد اتفاق افتاد، رژیم ایران اکنون به شدنثت به هراس افتاده است که مرگ مشکوک این دختر برگی تازه در خیزش زن، زندگی، آزادی، رقم بخورد. خیزشی که شعله های آن یکسال توسط ملت بلوچ شعله ور مانده و یکی از دامنه دارترین مبارزات سیاسی را در تاریخ منحوس رژیم ایران رقم زدند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*