نامه سرگشاده خانواده مولوی عبدالحمید مرادزهی به نهادهای بین المللی

رسانک/ خانواده مولوی عبدالمجید مرادزهی جهت رسیدگی به وضعیت ایشان توسط نهادهای بین‌المللی نامه ‌ای سرگشاده منتشر کرده‌اند که به شرح زیر می باشد:

«سلام‌علیکم
بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش ز یک گوهرند

مولانا عبدالمجید مرادزهی ۸ ماه قبل در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲، در یکی از خیابانهای زاهدان توسط نیروهای امنیتی وزرات اطلاعات دستگیر و یک روز بعد به مشهد منتقل شدند. بیش از ۴ ماه را در سلول انفرادی وزارت اطلاعات مشهد سپری نمودند و در این مدت ممنوع الملاقات و ممنوع التماس بودند. فقط دو-سه مورد تماس کوتاه و یک ملاقات با خانواده داشتن و متاسفانه در این مدت خیلی بیمار بودن و محاسن مبارکشان را کوتاه نمودن و بعد از ۴ ماه ایشان را به دادگاه ویژه روحانیت احضار نمودن و بعد از احضار در دادگاه ایشان را از سلول انفرادی به بندسیاسی، امنیتی زندان وکیل آباد انتقال دادن و در این بند تماس و ملاقات ممنوع است، ولی با پیگیریهای مکرر در زاهدان یک نوبت ملاقات با خانواده دادن و آخرین تماس ایشان یک روز بعد از عید قربان بوده است. الان بیش از دو ماه است که خانوده هیچ اطلاعی از وضعیتشان ندارد.
لذا از نهادهای بین المللی درخواست می شود که جهت آزادی مولانا عبدالمجید که کهولت سن دارد و شدیدا بیمار می باشد همکاری لازم را مبذول دارند.»

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*