کشته شدن چهار عضو یک خانواده از جمله دو زن در پی تیراندازی نیروهای اطلاعات در محور ایرانشهر

به گزارش رسانک، شامگاه روز دوشنبه ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۲، در پی کمین و تیراندازی نیروهای اداره اطلاعات شهر پهره (ایرانشهر) به یک خودرو عبوری در محدوده پاسگاه کاسکین واقع در محور بزمان، چهار عضو یک خانواده کشته شدند.

حال وش، هویت این چهار شهروند بلوچ را «شوکت نارویی»، ۴۴ ساله، فرزند هیبت (پدر خانواده)، «صغرا نارویی»، ۳۸ ساله (مادر خانواده)، «فاطمه نارویی»، ۲۰ ساله و «سعید نارویی»، ۱۷ ساله، هر دو فرزند شوکت و اهل ایرانشهر عنوان کرده است.

بر اساس این گزارش، شامگاه روز دوشنبه شوکت که برای نوبت شیمی درمانی خود بدلیل مبتلا بودن به بیماری سرطان پروستات به همراه خانواده اش به یزد رفته بود در مسیر بازگشت، در محدوده پاسگاه کاسکین در محور بزمان و نرسیده به نیروگاه بخار شهرستان ایرانشهر با شلیک مستقیم نیروهای اداره اطلاعات ایرانشهر کشته شده‌اند.

بدنبال تیراندازی نیروهای اداره اطلاعات به لاستیک های خودرو و ترکیدن آنها، خودرو از مسیر منحرف گشته و واژگون شده است.

گفته می‌شود پس از واژگونی خودرو، پدر و پسر خانواده بر اثر جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده و مادر و دختر خانواده که بشدت مجروح شده بودند پس از انتقال به بیمارستان خاتم الانبیا ایرانشهر جان باخته‌اند.

صغرا، مادر خانواده چند ساعت پس از ورود به بیمارستان جان خود را از دست داده و فاطمه دختر خانواده نیز روز چهارشنبه ٢٢ شهریور ماه در بیمارستان جان باخته است.

بر اساس اظهارات یک منبع آگاه با خبرگزاری حال وش، نیروهای امنیتی از قبل در مسیر این خودرو کمین زده و منتظر رسیدن یک فرد بلوچ با هویت اختصاری “ا ، ن” بوده‌اند و با تصور اینکه خودروی شوکت، حامل فرد مورد نظر انها است، بدون هشدار قبلی و ایست، بصورت بدون ضابطه و فراقانونی تیراندازی کرده‌اند.

لازم به ذکر است که با وجود واژگونی و شیون های مادر و دختر مجروح شده، نیروهای اطلاعاتی به مردم محلی اجازه نزدیک شدن نداده‌اند و پس از اعتراض شهروندان، آنها مجبور شده‌اند، مردم مجروحین را به بیمارستان منتقل کنند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*