ریزش گسترده نیروهای بومی سپاه در شهرستان سرباز/ جمهوری اسلامی، حکومتی دروغگو و منکر

به گزارش رسانک، بر اساس گزارش‌های دریافتی از برخی پایگاه‌های سپاه در شهرستان سرباز شمار زیادی از نیروهای بومی دست از همکاری با جمهوری اسلامی و سپاه کشیدند.

بر اساس این گزارش ها، فرماندهان سپاه قبلاً به نیروهای بلوچ قول حقوق بالای دوازده میلیون داده بودند ولی با واریز حقوقی حدود شش میلیون، بسیاری از نیروها تسویه حساب و استعفای خود را تحویل داده‌اند.

در روزهای اخیر بر اساس اسامی دریافتی دستکم ١١ نفر از سه پایگاه سپاه در شهرستان سرباز، اسلحه خود را تحویل داده و اعلام کرده‌اند که دیگر با سپاه همکاری نخواهند کرد.

گفتنی است که در پی کشتار مردم بیگناه در روز جمعه ۸ مهر ماه ١۴٠١ در شهر دُزاپ، گزارش های بسیار زیادی از ریزش در نیروهای بومی بدست آمده است.

همچنین جوانان زیادی در شهرهای مختلف انزجار خود را از جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده و با فراخوان هایی از همه مردم خواسته اند که برای مبارزه با حکومت دروغگو و قاتل سوختبران، کودکان، نوجوانان و جوانان بلوچ، متجاوزان به دختران و نیروهای فاسد رژیم جمهوری اسلامی بپاخاسته و روز جمعه، ۶ آبان ماه ۱۴۰۱، به دزاپ (زاهدان) بروند تا بزرگترین تجمع اعتراضی علیه جمهوری اسلامی در بلوچستان برگزار شود.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*