چرا تهدید مولانا عبدالحمید توسط سپاه قدس برای خود جمهوری اسلامی خطرناک است/ هشدار به سپاه

کانال تلگرامی “اخبار سپاه قدس پاسداران” که قبلا مولانا عبدالحمید را تهدید کرده بود و خیره سرانه نوشته بود: “تشویق جوانان و هیجانی کردن آنها، علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ممکن است برایتان گران تمام شود. این آخرین هشدار است”. اما ظاهرا “آخرین هشدار” نبود. زیرا مجددا امروز یکشنبه ١ آبان ماه ١۴٠١ تهدید خود را تکرار کرد و باز هم نوشت: ” باز هم می گوئیم این آخرین هشدار است”. کانال سپاه قدس خطاب به مولانا عبدالحمید نوشته است: “با کدام اجازه ای، آمارهای غلط در مورد کشته شدگان اخیر منتشر می کند، با کدام اجازه ای مقام معظم رهبری را تهدید میکند، با کدام اجازه ای نظام را دروغگو می خواند!! باز هم می گوییم این آخرین هشدار است.

البته امیدوارم بقول خودشان این “آخرین هشدار” باشد. چون طلبکار شدن و پررویی و رجزخوانی های تکراری این جماعت “تولیدکننده دستگاه معروف مستعان” و بنگاه های عریض و طویل دروغ پراکنی آنها نه تنها شهره عالم که بی وقفه است. جمهوری اسلامی که با حقیقت و راستی بیگانه است هیچ روایت راستین و واقعی را جز دروغ های گوبلزی خود بر نمی تابد. به مصداق آن شعر معروف ” بخشای بر آن مرغ که خونش گه بسمل بر خاک بریزند و طپیدن نگذارند. این سپاه کودک کُش سفاک بیش از صد نفر از جمله بیش از سیزده کودک بلوچ را با بیرحمی مطلق قتل عام کرد و هیهات که بجای تحقیق و تفحص و کشف حقیقت, خانواده های داغدار را تهدید می کند و در مطلب امروز خود مدعی می شود که مولانا عبدالحمید مسئول اتفاقات اخیر در زاهدان است و نه قاتلان حرفه ای سپاه و بسیج و نیروی انتظامی.

علاوه بر سپاه قدس، پاسدار مجید میراحمدی که معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور است نیز با تهدید مولانا عبدالحمید را متهم به تحریک معترضان کرد. البته دفتر مولانا در بیانیه ای جواب این پاسدار را داد و ادعای این پاسدار را بمصداق پاشیدن نمک بر زخم داغدیده ها توصیف کرد و اینکه آمران و عاملان قتل عام زاهدان آزادانه با رسانه ها مصاحبه می کنند و برای فرار از جرم خویش با فرافکنی و دروغگویی سخنان غیر واقعی مطرح می کنند و همچنان مشغول دستگیری و بازداشت دادخواهان هستند. بیانیه می افزاید: ” تحمل وضع موجود برای مردم داغدیده بسیار سخت است”.

هشدار به سپاه

در بلوچستان سپاه “همه کاره” است. لذا ناچارا بجای مخاطب قرار دادن مسئولین سیاسی و یا انتظامی, باید تصمیم گیر اصلی را مخاطب قرار داد و گفت که تهدید و هشدار ره به جایی نخواهد برد. همانگونه که بعد از چند روز پنهان کاری, دروغ و تکذیب‌های متوالی شلیک دو موشک به هواپیمای اوکراینی و قتل ١۷٦ انسان بیگناه را ناچارا پذیرفتید, در مورد قتل عام زاهدان نیز اینگونه عمل کنید زیر حنای حاشای شما مدت مدیدی است که رنگ باخته است و ماه برای همیشه پشت ابر پنهان نمی ماند. در طی دو هفته اخیر بسیاری از سران طوایف, علمای اهل سنت استان و بقیه نقاط ایران و نمایندگان احزاب و سازمانهای سیاسی اصلاح طلب استان با مولانا عبدالحمید تماس گرفته و اغلب دیدار حضوری داشته اند که در آن پشتیبانی مطلق و حمایت بی دریغ خود را از جایگاه مولانا بعنوان دادخواه خانواده های داغدار اعلام کرده اند. لذا این شیوه هراسه و تهدید می تواند به مثابه چوب كبريت به انبار باروت بلوچستان باشد. بخصوص اکنون که بلوچستان تنها نیست. هیچ کسی هراس افکنی ها و دروغهای شما در مورد “تروریسم و تجزیه طلبی” را نخرید. همه ملت ایران همراه بلوچستان است؛ و دیری نخواهد پایید که علی می ماند و حوضش.

در شرایط فعلی که ملت بپاخاسته است و بلوچستان داغدار شرایط ویژه ای دارد, متاسفانه همه خواص جمهوری اسلامی از جمله روسای جمهور پیشین و اصلاح طلبان یا مرعوب گشته و به وادی سکوت مصلحت جویانه رانده شده اند و یا ناچارند قرائت کاذب سپاه را تکرار کنند. آن هم در شرایطی که تیغ در کف زنگی مست بدگوهر است که با اتکا به آن بر مسند و منصب قدرت نشسته است؛ و بقول مولانا آنچه منصب می‌کند با جاهلان, از فضیحت کی کند صد ارسلان. امیدوارم سپاه دست از ارعاب و ارهاب بردارد و کبریت تهدید را متوجه بشکه باروت خشم مالامال مردم بلوچستان و بقیه ایران نکند.

عبدالستار دوشوکی
مرکز مطالعات بلوچستان ـ لندن
یکشنبه ١ آبان ١۴٠١

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*