تداوم بی آبی، شکستن لوله ها توسط شرکت گاز و عدم توجه مسئولان به بحران آب در دهستان جکیگور

به گزارش رسانک، امروز شنبه ١٩ خرداد ماه ١۴٠٣، بر اساس گزارش های دریافتی چندین ماه است که شرکت گاز در جکیگور اقدام به حفاری کوچه‌ها و شکستن لوله های شبکه آبرسانی کرده که این امر باعث هدررفت بخش عظیمی از آب شده و بسیاری از شهروندان در این روستای بزرگ از توابع شهرستان راسک به آب آشامیدنی سالم دسترسی ندارند.

بر اساس این گزارش، آب مصرفی جکیگور از رودخانه سرباز در منطقه پیشن تامین می‌شود و با توجه به بی‌تفاوتی مسئولان اداره آب و فاضلاب شهرستان راسک و همچنین اداره کل آب در استان، منبع این روستا در هفته فقط چند روز آب دارد و آن را هم باید با روستای بافتان در فاصله پنج کیلومتری تقسیم کنند.

بی تفاوتی مسئولان در اداره کل و ادارات زیرمجموعه در حالی وجود دارد که هزاران نفر جمعیت این روستا در هوای گرم و بالای پنجاه درجه تابستان با بحران آب روبرو هستند و اعتراض انها نیز از سوی مسئولین بدون پاسخ مانده است.

گفتنی است که روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، شهروندان روستای جکیگور با تجمع در اداره آب و فاضلاب شهرستان راسک بدلیل بحران بی آبی و خلف وعده و بی تفاوتی سه ساله مسئولین اعتراض کرده و خواستار رسیدگی به مشکلات بی آبی شده بودند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*