ارسالی-از کوردستان تا بلوچستان

از کوردستان تا بلوچستان؛ ما درد مشترکیم/ هلال احمر کردستان در اروپا، کمکهای خود را به سیل‌زدگان بلوچستان رساند

در چند ماه اخیر شاهد بودیم که آمدن سیل در بلوچستان نه تنها باعث تخریب زیرساخت‌ها و خسارت‌های جبران‌نشدنی شد، بلکه زندگی و امنیت فردی و خانوادگی تقلیل‌ یافته‌ی به پایین‌ترین سطح از زندگی این جامعە را نیز به خطر انداخت.

بعد از آمدن سیل بسیاری خانه‌هایشان ویران شد، برخی دچار صدمات جسمانی جدی شد‌ند. با توجه به اینکه جامعه‌ بلوچستان با فقر صرف و کمبود شدید امکانات حیاتی روبرو است، آمدن سیل بحرانی دیگر را به بحرانهای نهادینه‌گشته این جامعه افزود.

ما به عنوان هلاح احمر کردستان در اروپا پس از مطلع شدن از صدمات وارده به این مناطق به عنوان نهادی انسانی و کوردستانی لازم دانستیم در سطح توان خود بسته‌های کمکی را فراهم و به دست نیازمندان در بلوچستان برسانیم. با توجه به موانعی که برای رسیدن کمک به بلوچستان در ایران وجود دارد، در نهایت توانستیم برای دویست خانواده بسته‌های کمکی بە ارزش ٩۵٠ میلیون تومان فراهم کنیم و آنها را بە نیازمندان تحویل دهیم.

ما می‌دانیم که کمک‌های ارسالی در قبال نیاز و بحران‌های حیاتی موجود خیلی ناچیز است، اما سعی کردیم از این طریق با شما احساس همدردی کنیم. ما در کنار رنج و درد شما ایستاده‌ایم، ما درد مشترکیم.

هلال احمر کردستان در اروپا
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*