سقوط از دیوار و جراحت شدید یک دختر نوجوان بدنبال اختلال در شبکه مخابراتی روستای بندان در سرباز

به گزارش رسانک، روز پنجشنبه ١٣ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، یک دختر نوجوان در روستای بندان از توابع شهرستان سرباز که بدلیل نبود سیگنال آنتن و عدم دسترسی به اینترنت بر روی یک دیوار جهت وصل شدن رفته بود، سقوط کرده و از ناحیه کمر به شدت مجروح شده است.

هویت این دختر نوجوان بلوچ، “ح_ر”، ١۶ ساله، فرزند عبدالعزیز و اهل روستای بندان از توابع شهرستان سرباز عنوان شده است.

گفته می‌شود که این دانش آموز پس از جراحت از ناحیه کمر به بیمارستان منتقل شده و دکتر نیز تشخیص داده که چند مهره از نخاع وی دچار آسیب دیدگی جدی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، با گذشت حدود سه هفته از بارش های سیل آسا در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳ در شهرستان سرباز و تخریب و قطعی خطوط تلفن ثابت و اینترنت، همچنان ارتباط مخابراتی روستای بندان قطع و هیچگونه اقدامی از سوی مسئولان شرکت مخابرات شهرستان سرباز و استان بلوچستان و سیستان صورت نگرفته است.

گفتنی است که بدنبال طغیان رودخانه سرباز پس از این بارش ها، کابل‌های فیبر نوری که با چند اصله تیر از کنار رودخانه سرباز به این روستا می‌رسید نیز طعمه سیلاب شده و ارتباط تلفنی و اینترنتی اهالی روستای بندان در میان بی تفاوتی مسئولان، کاملا قطع شده است.

دکل تلفن همراه این روستا نیز با پیگیری‌های مکرر و چندین ساله مردم، حدودا چهار ماه پیش بدون تجهیزات لازم و بصورت نمایشی نصب شده و تاکنون راه‌اندازی نشده است.

لازم به ذکر است که پیشتر نیز گزارش هایی نسبت به سهل انگاری مسئولان در حوزه ارتباطات و بی تفاوتی فرماندار و بخشدار شهرستان سرباز به مسائل و‌ مشکلات اهالی این روستا منتشر شده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*