چهار کشته و زخمی در پی انفجار و آتش‌سوزی لنج ماهیگری در اسکله “دریا کوچک” چابهار

به گزارش رسانک، روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، چهار شهروند بلوچ، از صیادان و خدمه لنج ماهیگیری در انفجار کپسول گاز و آتش سوزی لنج در اسکله ماهیگیران “دریا کوچک” (شهدای هفت تیر) کشته و مجروح شدند.

در این انفجار یک نفر جان خود را از دست داده و سه تن دیگر دچار سوختگی و مجروحیت شدید شدند.

هویت شهروند جان باخته بلوچ، “رضا امانی (درزاده)” با شغل جوشکار و هویت سه شهروند مجروح که از صیادان لنج بودند، “باسط جدگال”،” شعیب جدگال” فرزند اویس و “همایون جدگال” فرزند حبیب هر سه نفر ساکن چابهار عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، حوالی غروب روز دوشنبه یک لنج ماهیگیری در هنگام جوشکاری با انفجار کپسول گاز دچار آتش سوزی شده و این شهروندان کشته و زخمی شدند. همچنين یک فروند لنج دیگر که در مجاورت آن بود، دچار حریق شده بود.

گفتنی است که مجروحین به کمک مردم از لنج خارج شده و به بیمارستان برای مداوا منتقل شده و پس از حضور آتش نشانان و اطفاء کامل حریق و انتقال لنج به ساحل سه تن از خدمه که خود را به آب دریا انداخته بودند به سلامت پیدا شدند.

لازم به ذکر است که ناخدای لنج برای مداوا با پرواز از فرودگاه کنارک به بیمارستانی در تهران منتقل شده و جز سوختگی از ناحیه پا و پشت و صورت با شکستگی کمر وضعیت نامساعدی دارد و دو صیاد دیگر نیز با سوختگی ۲۰ درصدی دست و پا و پشت در بیمارستان امام علی چابهار تحت درمان هستند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*