تکمیلی- هشت کشته و مجروح

هشت کشته و مجروح در پی برخورد خودروی نیروهای نظامی با یک خودروی بلوچ در نهبندان

به گزارش رسانک، شامگاه روز جمعه ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۲، خودروی نیروهای نظامی در پی تعقیب و گریز یک خو‌درو سواری و تصادف شاخ به شاخ با یک خودرو پژو اس ال ایکس عبوری که اعضای یک خانواده بلوچ‌ بود، باعث کشته شدن چهار نفر از جمله دو شهروند بلوچ و دو نیروی نظامی، در ۲۵ کیلومتری نهبندان و در محدود شوسف شدند.

در این حادثه چهار تن از جمله دو مامور و یک پدر و پسر بلوچ جان خود را از دست داده و چهار تن دیگر از جمله یک مامور و یک مادر به همراه دو کودک ۶ و ۱۵ ساله مجروح شدند.

هویت دو مامور جان باخته سروان «حسن طاهری» رئیس مواد مخدر نهبندان و استوار یکم «سجاد زارع مقدم»، کارمند مواد مخدر نهبندان عنوان شده‌اند و یک تن از مامورین با هویت ستوان یکم «رستم تنگسار» می‌باشد، بشدت مجروح شده و به بیمارستان شهر نهبندان منتقل شده است.

هویت اعضای خانواده بلوچ جان باخته «علی اکبر الله بخش ( نوتی‌زهی)»، ۴۳ (پدر خانواده) و «محسن الله بخش ( نوتی‌زهی)»، ۱۶ساله، فرزند علی اکبر، و سه مجروح دیگر این خانواده نیز (مادر خانواده) و دو دختر ۱۵ و ۶ ساله خانواده، همگی اهل زاهدان عنوان شده اند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مواد مخدر نهبندان با لباس و خودرو شخصی (پژوه پارس) در تعقیب یک خودرو سواری بودند که با سرعت بالا در هنگام سبقت گرفتن بصورت شاخ به شاخ با یک خودرو پژو اس ال ایکس که اعضای یک خانواده بلوچ بودند برخورد کرده‌اند.

گفته می‌شود این خانواده بلوچ از مشهد در حال رفتن به زاهدان بودند که در اثر بی احتیاطی نیروهای نظامی رژیم جمهوری اسلامی ایران کشته شدند.

گفتنی است که وضعیت دختر ۱۵ ساله بلوچ وخیم گزارش شده و به همراه یک مجروح نیروهای نظامی به بیمارستان شهر نهبندان منتقل شده‌‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*