کشته و زخمی شدن دو‌ نیروی نظامی با زیر گرفته شدن توسط یک تریلی در جاسک

به گزارش رسانک، امروز سه‌شنبه ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۲، تیراندازی دو‌ نیروی نظامی لباس شخصی راکب موتورسیکلت به سمت یک تریلی در محدود پمپ بنزین گتان واقع در شهرستان جاشک منجر به ترکیدن لاستیک خودرو و خارج شدن از مسیر و برخورد با موتورسیکلت نیروهای امنیتی که در پی آن یک نیروی نظامی جان خود را از دست داده و یک تن دیگر زخمی شده است.

از هویت نیروهای نظامی تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست اما گفته شده از نیروهای کادر ایست بازرسی پاسگاه بریزگ شهرستان جاسک می باشند.

گفتنی است این نیروها بدون هشدار و ایست به سمت تریلی شلیک کرده و راننده تریلی با فرض اینکه سارق باشند قصد فرار داشته است.

بدنبال تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی، گلوله به لاستک تریلی برخورد کرده و پس از ترکیدن لاستیک و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو و برخورد با موتورسیکلت منجر به زیر گرفته شدن نیروهای نظامی شده است.

بر اساس همین گزارش راننده تریلی با دیدن این واقعه از صحنه دور شده و در پمپ بنزین گتان در چند صدمتری این حادثه توقف کرده و با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و گزارش داده دو سارق مسلح سوار بر یک موتورسیکلت قصد متوقف کردن وی به قصد سرقت را داشته اند که بر اثر شلیک به لاستیک تریلی دچار سانحه شده‌ است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*