ادامه سناریوسازی ها علیه اعتراضات صلح آمیز ملت بلوچ توسط نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران

به گزارش رسانک، امروز جمعه ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۲، رسانه های رژیم جمهوری اسلامی ایران، با انتشار خبری غیرواقعی مدعی شدند که “اعضای گروهک ضد انقلاب و حامیان جریان سلطنت طلب” در استان بلوچستان و سیستان توسط نیروهای رژیم جمهوری اسلامی ایران دستگیر شده‌اند.

در این خبر که همراه با یک ویدئو از اعترافات [اجباری] توسط یک فرد بازداشت شده می‌باشد، نهادهای امنیتی مدعی شده اند که این افراد از یک فرد که به نام” سعید قاسمی” مبالغی دریافت کرده‌اند.

انتشار این خبر در روزی که مصادف است با یک جمعه اعتراضی دیگر در بلوچستان، حکایت از آماده سازی روانی عموم با پروپاگانداهای مختلف، جهت افزایش سرکوب، بازداشت و‌ کشتار ملت بلوچ در آستانه سالگرد جمعه خونین زاهدان است.

این در حالی است که ملت بلوچ طی یازده ماه گذشته، نشان داده اند فارغ از هر حزب و دسته سیاسی، تنها به دنبال مجازات عاملان و آمران جمعه های خونین زاهدان و خاش بوده اند اما رژیم جمهوری اسلامی ایران با سناریوسازی سعی در تروریست نشان دادن بلوچ ها دارد و با اتصال اعتراضات مسالمت آمیز به سایر جریانات و گروه های اپوزيسيون، سعی در تخریب وجهه دادخواه مردم بلوچ در اذهان عمومی دارد.

لازم به ذکر است جمعه ۳ شهریور ماه ۱۴۰۲، وزارت اطلاعات در بیانیه ای ادعا کرد که با یورش به محل نگهداری تجهیزات نظامی یک گروه خرابکار در توابع شهرستان تفتان، تسلیحات و تجهیزات دپو شده برای انجام عملیات ایذایی و تروریستی در روزهای آتی را کشف و ضبط کرده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*