تهدید به بازداشت مولوی عبدالحمید و‌ مولوی عبدالغفار توسط رسانه های منتسب به سپاه

به گزارش رسانک، رسانه حکومتی وابسته به سپاه در تلگرام، طی خبری مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی و مولوی عبدالغفار نقشبندی را «کذاب و سردمدار فتنه» خطاب کرده و تهدید به بازداشت این دو روحانی بلوچ کرد.

این کانال تلگرامی وابسته به سپاه پاسداران پس از بازداشت امام جمعه شهر راسک، مولوی فتحی محمد نقشبندی در خبری تهدید آمیز نوشت:  «منتظر دستگیری مولوی عبدالحمید و مولوی عبدالغفار نقشبندی هم باشید.»

 گفتنی است که امروز ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۲، نیروهای اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه با همکاری مسئولان شرکت نفت چابهار در طی تماس تلفنی با مولوی فتحی محمد نقشبندی از وی خواسته اند تا جهت بازگشایی سهمیه های سوخت خودروهای خانواده خود شخصا به چابهار مراجعه کند.

پس از این تماس مولوی نقشبندی به همراه فرزندش، محمد نقشبندی و تعدادی دیگر از همراهان که هویت آنها هنوز احراز نگردیده به سمت چابهار حرکت کرده که نیروهای امنیتی وی را در پایگاه برجک نوبندیان (نرسیده به چابهار ) بازداشت کردند.

قابل ذکر است پیشتر در تاریخ ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۲، دفتر نماینده ولی فقیه و  اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه، مولوی فتحی محمد نقشبندی را احضار و وی را تهدید به بازداشت کرده بودند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*