بخش هایی از سخنان مولوی فتحی محمد نقشبندی امام جمعه شهرستان راسک

به گزارش رسانک، امروز جمعه ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۲، مولوی فتحی محمد نقشبندی امام جمعه شهرستان راسک در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: “مسئولین بدانند اگر بخواهند این برخورد ها را ادامه بدهند با زندان رفتن یا کشته شدن من نقشبندی بسیاری از حقایق فاش می شود.”

وی در ادامه افزود: “امروز در کشور، دلسوزان گرفتار هستند و مجرمین رها، مجرم حمایت میشود با این شیوه چطور حکومت داری می شود؟ علما و دلسوزان را به جرم تشویش اذهان زندانی کردند و مجرمان امتیاز می گیرند و رده آنها بالا میرود.

وی در خصوص احضارش توسط مراجع دولتی شرح داد که مرا به دفتر محامی در زاهدان فراخواندند و در آنجا از طرف اطلاعات وزارت کشور و از طرف اطلاعات سپاه، از صحبت های من اشکال گرفته شد، اشکالی که گرفتند از لحاظ قانونی همه اشکال قابل قبول نبودند، اتهاماتی به من وارد کردند، یک اتهامات سر همین موضوع درگیری در جکیگور بود، به من اتهام زدند که از تروریست ها دفاع کردم و اینکه مردم مجرم هستند در صورتیکه خبری از تروریست نبوده و نیست. قرار نیست که ما در قبال هر جنایتی که صورت می گیرد، ما از این نظام دفاع بکنیم ما باید از مظلوم دفاع بکنیم.”

مولوی همچنین در قسمتی دیگر از از سخنان خود گفت: “من از روز اولی که این مسجد را بنا کردم، برای شما غیرقابل تحمل شدیم. من تشویش اذهان نکردم ولی همیشه حرف حق را می زنم. من از خیلی چیزها چشم پوشی کردم، شما همه چیز را غیر قابل تحمل کردید برای ما.”

وی با اشاره به شرایط به وجود آمده برای فرزندش عنوان کرد: “حافظ عبدالغفار نقشبندی را کاری کردید که از کشور برود. ولی اگر چنانچه فشار بیشتر بیاورید مجبور می شوم که همه را افشا بکنم و اگر کشته بشوم و زندان بروم همه این موضوعات افشا خواهند شد.فعلا همین قدر کافیه. دعا میکنیم که همه زندانیان سیاسی آزاد گردند دعا میکنیم مولانا فضل الرحمن و مولانا عبدالمجید آزاد گردد.”

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*