سخنرانی کوبنده و محکم مولوی عبدالغفار نقشبندی، امام جمعه موقت شهرستان راسک در حمایت از دختر پانزده ساله بلوچ

به گزارش رسانک، روز جمعه ١۵ مهر ماه ١۴٠١، مولوی عبدالغفار نقشبندی ،امام جمعه موقت شهرستان راسک طی مراسم نماز جمعه گفت: “سوگند یاد میکنم که در بیان قضیه دختر عفیفه دشتیاری [چهباری]، بنده هیچ هدف و غرضی جز دفاع از عفت خواهر مظلوم خود نداشته و در این راه تمامی خطرات را به جان می‌خرم و این جان ناقابل را فدای یک قطره خون، از خون های پاک شهدای زاهدانی (دزاپ) خواهم کرد.

امام جمعه موقت مسجد جامع قاسمی راسک در خصوص فاجعه جمعه سیاه در مرکز بلوچستان ،شهر دُزاپ (زاهدان) گفت: ٨ مهر ماه ١۴٠١ یکی از روزهای تاریک بود که در تاریخ بلوچستان به ثبت رسید. قریب به یک ماه هست که از جای جای مملکت صدای التهابات و اعتراضات بگوش میرسد. مردم از سوءمدیریت‌ها، گرانی‌ها، فشار و تبعیضات، فساد و اختلاسها و از سوء برخوردها، ناراضی هستند و به شیوه های گوناگون فریاد درد خود را بلند می‌کنند.

وی ادامه داد: مولوی عبدالحمید در خطبه هفته گذشته (٨ مهر ماه ١۴٠١) اشاره‌ای کرد به هتک حرمت آن مامور پلیس (ابراهیم کوچکزایی) به دختر مظلوم و عفیفه و خردسال دشتیاری و از مسئولین خواستار شفاف سازی در این موضوع و به سرانجام رساندن هر چه سریعتر آن شد.
این یک خواسته منطقی و کاملا بجا بود و این دغدغه عموم اهل سنت است و خواستار مجازات این فرد هستند.

مولوی نقشبندی گفت: تیراندازی های نیروهای امنیتی و نظامی در کمتر از یک ساعت صدها کشته و زخمی را در مصلای زاهدان بجا می‌گذارند و این فاجعه خونین را رغم می‌زنند.

مولوی عبدالغفار در ادامه راجع به بعضی از دسیسه ها اظهار داشت: طبق شنیده ها دست‌های پشت پرده ای در فضای مجازی علیه این حقیر فضا سازی می‌کنند که بنده را به گروه های ضد انقلاب معاند و وهابیت تند رو منسوب تا از این طریق بنده را به چالش کشیده و برای من پرونده سازی بکنند. ای مردم؛ من در پیشگاه شما و در محضر خداوند بر روی منبر و در روز جمعه سوگند یاد میکنم که، در بیان قضیه دختر عفیفه دشتیاری بنده هیچ هدف و غرضی جز دفاع از عفت خواهر مظلوم خود نداشته و در این راه تمامی خطرات را به جان می‌خرم.

https://t.me/rasanknews/16614

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*