حسرت ده ساله مردم روستای وفا در گِه برای پنج کیلومتر آسفالت

به گزارش رسانک، بهبود و توسعه راه‌های روستایی یکی از نیازهای اساسی روستائیان است که نقش مهمی در تسهیل امورات و تامین نیاز های اولیه مردم در این مناطق دارد. 

در شرایط کنونی بی‌توجهی به زیرساخت‌های ارتباطی در روستاها علاوه بر توسعه نامتوازن، منجر به شکاف اجتماعی و نابرابری فضائی خواهد شد.

 رفت و آمد سخت و طاقت فرسای مردم در جاده های ناایمن و خاکی امان مردم را بریده است ولی همچنان بسیاری از پروژه های مهم عمرانی و ارتباطی در پیچ و خم بروکراسی اداری راکد مانده است.

ملک کدخدایی رئیس شورای روستای وفا بخش بنت در این باره گفت: نامناسب بودن مسیر ارتباطی باعث شده است که مردم مسافت بیشتری را برای رسیدن به مرکز بخش طی کنند که این موضوع مشکلات زیادی را بوجود آورده است.

وی در ادامه گفت: جاده وفا به بنت به طول ۵ کیلومتر سه روستا را به مرکز بخش بنت وصل می کند که متاسفانه ۱۰ سال است که بلاتکلیف مانده است.

رئیس شورای روستای وفا افزود  در مواقع اضطراری و روزهای بارانی، تردد بسیار سخت و خطر ساز می‌شود و مردم و بیماران مجبور هستند برای حفظ جان خود با حداقل امکانات در روستا بمانند.

وی اظهارت داشت: سال‌هاست که وعده انجام این پروژه به مردم داده شده است   اما با گذشت نزدیک به یک دهه ، هنوز این پروژه به سرانجام نرسیده است.

گفتنی است که چند سالی است که این جاده به حال خود رها شده و پیمانکارانی هم که قبلا بر روی آن کار می‌کردند به دلیل کمبود اعتبارات جاده را نیمه تمام رها کرده اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*