مولوی ساداتی در اشاره به تقدیرنامه نمایندگان به وزیر بهداشت:
مسئولان ناکارآمد بجای گرفتن تقدیرنامه شایسته لوح تقصیر اند

به گزارش رسانک، روز چهارشنبه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۰ ،امام جمعه شهر شستون (سراوان) طی سخنان کوتاهی در مراسم عید قربان گفت: در حالیکه همه از کمبود امکانات و تجهیزات رنج می برند و این وضعیت سیاه را بوجود آورده اند اما برخی مسئولان بجای بهبود اوضاع با پنهان کاری و لفاظی کم کاری ها را پوشش می دهند و حتی حاضر به عذر خواهی نیستند.

مولوی ساداتی گفت: باعث تاسف است که برخی از نمایندگان بلوچستان و سیستان با اعطای لوح از وزیری تقدیر کردند که حاضر به عذرخواهی از مردم شریف این استان نبود و بر سخن های نادرست خود پافشاری می کرد که در این وضعیت موجود ، این مسئولان بجای لوح تقدیر شایسته گرفتن لوح تقصیر هستند؛همانطور که نماینده محترم آقای دکتر مالکی در مقابل با شایستگی از حق مردم استان دفاع کرد و این افتخار را در کارنامه خود ثبت نمود.

وی همچنین خاطرنشان ساخت: افتتاح بیمارستان ایرانمهر بدون تجهیزات توسط وزیر؛ ریاکاری و افتضاحی بیش نبود و ظلم به مردم و توهین به آنان بدون درنظر گرفتن واقعیات است.

مدیر دارالعلوم زنگیان شستون اظهار داشت: زحمات پرستاران ، پزشکان و کلیه دست اندر کاران کادر درمان که در این شرایط سخت مشغول به کار هستند شایسته تقدیر و دعای خیر و رعایت بیشتر مردم هستند.

مولوی ساداتی در ادامه سخنان تاکید کرد: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را دین اسلام لازم قرار داده و تاکید نموده است و بیماریهای مسری و واگیر حقیقتی انکارناپذیر است و بنا بر این وظیفه است که احتیاط شود و تدابیر لازم را بکار گرفت.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*