مولوی صاداتی خواستار مواخذه مسئولین متخلف در شیوع پاندمی کرونا شد

به گزارش رسانک، مولوی سید عبدالصمد ساداتی نسبت به فوت بیماری که با حال نامساعد و طبق دستور پزشک از بیمارستان رازی شستون ترخیص شده بود، واکنش نشان داد.

امام جمعه شهرستان شستون در پی ترخیص بیمار بدحال کرونایی که منجر به فوت او شد ، عنوان کرد : نبود امکانات و بی مسئولیتی در بلوچستان و سیستان موجب بحران و گرفتن جان شهروندان شده است.

مولوی ساداتی در حساب توییتر خود با هشتگ #ایران_بارانزهی خاطرنشان ساخت: روزهای گذشته آنچه در استان و بالاخص در شهرستان شستون شاهد بودیم از طرفی نبود امکانات موجب بحران شده و از سویی دیگر بی مسئولیتی و قصور موجب مرگ شهروندان شده است.

ایشان همچنین بر مواخذه قانونی افراد متخلف که مسئولیت دارند تاکید کرده است.

امام جمعه شستون پیش از این نیز با انتقاد از کمبود امکانات و نبود پزشکان متخصص در این این منطقه ، خواستار رسیدگی و ارائه خدمات مناسب درمانی شده بود.

لازم به ذکر است که خانم ایران بارانزهی از بیماران بخش زنان کرونا بیمارستان «رازی» شستون بود که با دستور پزشک مرخص شد و پس از شش ساعت از مرخصی با ایست قلبی تنفسی از دنیا رفت.

مجموعه رسانک به مستنداتی دست یافته که نشان می دهد ریه های این بیمار بصورت جدی درگیر ویروس کرونا بوده و ترخیص وی از بیمارستان اقدامی غیرقانونی بوده است.

خانواده این بیمار گفته است: “این اتفاق در پی قصور رخ داده و خواستار رسیدگی به موضوع هستیم؛ بیماری با هشتاد و پنج درصد درگیری ریه را شب قبل از حضور و بازدید وزیر بهداشت مرخص می‌کنند”.

در پی واکنش ها و انتقادات نسبت به این موضوع ، وزیر بهداشت قول پیگیری موضوع و برخورد با مقصرین را داده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*