صدای نوید افراز کارمند شهرداری شهر پیشن که به دلیل نبود دستگاه اکسیژن ساز جان خود را از دست داد/ وضعیت کرونا در راسک بحرانی است

به گزارش رسانک، صبح روز پنجشنبه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۰، “نوید افراز” مسئول روابط عمومی شهرداری شهر پیشن از توابع شهرستان راسک به دلیل ابتلا به کرونا و نبود دستگاه اکسیژن ساز جان خود را از دست داد.

نوید در هنگام بستری با انتشار یک فایل صوتی برای بستگان و همکاران خود از آنها خواسته بود تا به داد او برسند و دستگاه اکسیژن ساز را برای او تهیه کنند.

این شهروند بلوچ از جوانان خوش اخلاق، پرتلاش و تحصیل کرده شهر پیشن بود که بدلیل ضعیف بودن زیرساخت‌های بهداشتی و نبود دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان جان خود را از دست داد.

نبود دستگاه اکسیژن ساز در بلوچستان در حالی است که جمهوری اسلامی در ۷ تیرماه ۱۴۰۰ بیش از ۳۰۰ دستگاه اکسیژن ساز را به هند هدیه داده بود.

در همین حال وضعیت شهر راسک مرکز این شهرستان به دلیل شمار بالای مبتلایان به بیماری کووید۱۹ در حال تبدیل شدن به یک فاجعه بزرگ انسانی است. 

گفتنی است که شهروندانی که حتی دو دوز واکسن کرونا را قبلاً زده اند اکنون به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

عدم شفافیت رژیم جمهوری اسلامی ایران و مسئولان بهداشتی در استان بلوچستان و سیستان باعث شده تا بسیاری از مردم به واکسن کرونا اعتماد نداشته باشند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*