مولوی ساداتی: برخورداری از عدالت حق اقوام و مذاهب است/ تقسیم بلوچستان آرزوی دشمنان این مرز و بوم است

به گزارش رسانک، روز جمعه ۴ تیر ماه ۱۴۰۰، مولوی ساداتی امام جمعه شهرستان شستون در مراسم نماز جمعه گفت: “ادعای برخی رسانه های کشور مبنی بر سهم خواهی علمای اهل‌سنت در پی انتخابات ریاست جمهوری “خلاف واقع” و “کمرنگ جلوه دادن نقش علمای اهلسنت” است و اینگونه اظهارات نیز برای به حاشیه راندن مطالبات به حق قومی و مذهبی است.

امام جمعه شستون تصریح کرد: این رسانه ها به جای مطرح کردن چنین سخنان خلاف واقع و مشغول شدن به بازی های سیاسی و جناحی و اختلاف افکنی؛ به رسالت واقعی خود عمل نمایند و در جهت منافع کشور و وحدت ملی ایفای نقش کنند.

وی خاطرنشان ساخت: علمای اهل‌ سنت دنبال سهم خواهی و منافع شخصی نبوده و نیستند بلکه رعایت حقوق اساسی و برخورداری از نگاه یکسان و عدالت اسلامی حق اقوام و مذاهب است و مشارکت بر اساس اصل شایسته سالاری در همه سطوح سیاسی و اداری از مطالباتی است که در قانون تصریح شده است و دولتمردان متعهد به آن هستند و از این نباید کسی واهمه ای داشته باشد .

امام جمعه اهل‌سنت شستون اظهارات داشت: پیش از این نیز توهین و تحقیر به مقدسات و باورها و شخصیتهای قوم و مذهب و همچنین برنامه تقسیم استان بلوچستان و سیستان در رسانه ها سابقه داشته است.

تلاش چنین دسته از اشخاصی است که بدون توجه به وحدت و خواست اقشار مردم سعی در پیاده کردن برنامه هایی دارند که آرزوی دشمنان این مرز و بوم است ، امیدوارم جلوی این رسانه ها و اشخاص گرفته شود.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*