خیزش مسجد مکی برای انتخابات

✍🏻میرچاکر بلوچ

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در خطبه های نماز جمعه دُزاپ (زاهدان) بارها و بارها انتخابات را تحریم اعلام نمودند.

دولت روحانی با بیشترین سبد رای از طرف اهل سنت توانست بر صندلی ریاست جمهوری بنشیند، اما هیچ توجهی به اهل سنت و خصوصاً در راس آنها به مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی نکرد.

اما داستان به اینجا ختم نمی‌شود پس از آنکه جناب مولوی اسماعیل زهی در مراسم نماز جمعه زاهدان به صراحت اعلام کرد که از هیچ کاندیدای ریاست جمهوری حمایت نمی‌کنند و اهل سنت به مطالبات خود در طی این ۴۲سال نرسیده است، زمزمه هایی از درون حوزه علمیه مکی توسط یکی از اساتید مکی بنام عبدالمجید مرادزهی بصورت یک فایل صوتی در فضای مجازی منتشر شد که علمای مکی با یک چرخش به طرف آقای ابراهیم رئیسی که کارنامه اش مشخص است؛ رفته اند.

اما روی سخنم با ملاهای درباری که خود را به اندکی فروخته اند است:
یادتان رفته است از قتل های زنجیره ای جوانان و روحانیون اهل سنت در سال ۱۳۶۷، مگر یادتان نمی آید که چگونه مسجد مکی را تیرباران کردند و عده کثیری از مردم را به شهادت رساندند، مگر یادتان رفته جوانان ما را به بهانه های واهی فقط و فقط برای لقمه نانی شهید کردند، مگر یادتان رفته است که در شمسر و کورین، با قطع اینترنت و شبکه های تلفن، جوانان و نوجوانان ما را به خاک و خون کشیدند. مگر یادتان رفته همین آخوند رئیسی حکم اعدام پدران، مادران و جوانان ما مردم بلوچ، کورد و… را به بهانه مواد مخدر و بهانه های دیگر صادر کردند و عده ای را یتیم و بیوه کردند.

اگر شما ملاهای خود فروخته یادتان رفته ما مردم آزادیخواه یادمان نرفته است، ما فراموش نمی‌کنیم و از خون ریخته شده مردم آزادیخواه دفاع خواهیم کرد.

ای مردم بدانید که همین ملاهای درباری باعث شده اند که حکومت دیکتاتوری خانواده های من و شما را به اسارت گرفته و به خاک و خون بکشد و خودشان در بهترین ساختمانهای مجلل و در رفاه کامل زندگی می‌کنند.

حال باید با عقل خود تصمیم گرفت و دست رد به سینه حکومت دیکتاتوری و ملاهای درباری زد و خون‌های ریخته شده مردم آزادیخواه را نباید پایمال کرد و نباید به پای صندوق های رای رفت.
(توجه: نظر نویسنده لزوماً نمی تواند نظر رسانک باشد.)

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*