کشته شدن یک سوختبر بلوچ در پی تیراندازی نیروی انتظامی

به گزارش رسانک، روز چهارشنبه ۵ خرداد ماه ۱۴۰۰، تعقیب و گریز نیروهای انتظامی و یک سوختبر بلوچ در شهرستان میناب منجر به کشته شدن این شهروند شد.

هویت این شهروند “حسین ترکمانی” اهل روستای سرمست شهرستان میناب توسط مجموعه رَسانْک محرز گشته است.

این حادثه پس از آن رخ داد که نیروهای نظامی رژيم جمهوری اسلامی ایران اقدام به تعقیب و گریز و تیراندازی به سمت خودروی سوختبر کردند.

یک منبع آگاه در این باره به رسانک گفت: “پس از اصابت گلوله به لاستیک خودروی حسین، خودروی این شهروند با یک دستگاه خودروی دیگر برخورد کرده است.”

این منبع افزود: “برخورد دو خوردو باعث گیر کردن حسین داخل خودرو شده و پس از دچار حریق شدن، وی در آتش سوخته و جان باخته است.”

گفتنی است که حسین لحظاتی قبل از اینکه قربانی این جنایت رژیم جمهوری اسلامی شود، با فرستادن فایل صوتی چهار ثانیه ای برای دوستانش به آنها خبر داده که نیروهای انتظامی در حال تعقيب و توقیف خودرویش هستند.

در پی کشته شدن این شهروند بلوچ، از ترس اعتراض گسترده مردم، ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان میناب به کلیه نیروهایش “حالت آماده‌باش” اعلام کرده و فضای شهر تا ساعت ها کاملا امنیتی شده است.

لازم به ذکر است که ستاد فرماندهی کل نیروی انتظامی از طریق رسانه های رژيم تعقیب و گریز و تیراندازی مستقیم به سمت حسین ترکمانی را تکذیب کرده ولی آخرین فایل صوتی این شهروند خلاف ادعای این نیروها را اثبات می کند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*