کشته و زخمی شدن سه سوختبر بلوچ در پی تیراندازی نیروهای مواد مخدر در شستون (سراوان)/ یک سوختبر در بازداشت

به گزارش رسانک، امروز جمعه ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۰، تعقيب و گریز نیروهای مواد مخدر و یک خودروی سوختبر که حامل بنزین بوده، منجر به واژگونی خودروی سوختبر شده و بدنبال آن، تیراندازی مستقیم به سمت سرنشینان منجر به کشته شدن یک نفر، زخمی شدن دو نفر و بازداشت یک نفر دیگر شد.

هویت فرد کشته شده “خدایار ریگی لادیز”، ۲۹ ساله فرزند دادعلی، اهل شهرستان میرجاوه و هویت مجروح شده ها “یاسر ریگی لادیز” فرزند چاکر و فردی با فامیلی “گمشادزهی” توسط مجموعه رَسانْک محرز گشته است.

از هویت فرد بازداشت شده تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست.

گفتنی است که پس از واژگونی خودروی سوختبر، سرنشینان با پای پیاده قصد دور شدن از خودرویشان را داشته اند که با تیراندازی مستقیم نیروهای رژیم جمهوری اسلامی ایران مواجه شده اند.

لازم به ذکر است که یاسر با اصابت دو گلوله به هر دو پا به شدت مجروح شده و توسط مردم محلی به بیمارستان رازی شهر شستون منتقل شده است.

نیروهای رژیم جمهوری اسلامی ایران با نقض قانون به کار گیری سلاح و تیراندازی بی ضابطه و مستقیم به سمت این شهروندان دست به اعدام صحرایی کرده اند.

سوختبری یکی از کارهایی است که بسیاری از شهروندان در اقلیم بلوچستان بدلیل نبود شغل مناسب و پایدار ناچاراً به آن روی آورده اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*