آزادی مولوی فضل‌ الرحمن کوهی هیچ خطری برای نظام و کشور ندارد

به گزارش رسانک، مولوی محمدعثمان قلندرزهی امام جمعه مسجد جامع الخلیل و مدیر مدرسه علوم دینی مدینةالعلوم شهر واش در بخشی از سخنان خود در نماز جمعه امروز ۱۹ دی ماه ۹۹ در خصوص ممانعت از مرخصی مولوی کوهی واکنش نشان داده و خاطرنشان کرد: برای مرخصی مولوی فضل الرحمن کوهی از زندان، قاضی ایشان موافقت نموده اما از جناح دیگر عده ای با مُرخصی و اعلام وثیقه ایشان ممانعت کردند.

ایشان ادامه داد: اگر به مولوی کوهی مرخصی داده شود هیچ ضرر، نقصان و خطری در امنیت کشور و استان پیش نمی آید بلکه یک عالمی به منزل خود بر می گردد و مردم برایشان دعای خیر می کنند و خانواده ایشان هم خوشحال می شوند.

وی تصریح کرد: ما و مردم استان از علی خامنه ای و رئیس قوه قضائیه انتظار داریم به همچین افرادی مانند مولوی فضل الرحمن کوهی که در زندان بسر می برند تخفیف داده شود و با آزادی و مرخصی آنان موافقت کنند چرا که اینها مخالف نظام نبودند و نیستند.

مولوی محمد عثمان در پایان نشریح کرد: مسئولین مطمئناً به این نتیجه رسیدند که مولوی فضل الرحمن؛ مجرمی که چند سال حبس به ایشان داده شود، نیست بلکه حقایق برای همه روشن شده است. لذا برای ایشان ترحم، عفو و آزادی ان شاءالله در نظر بگیرند تا هر چه زودتر به آغوش خانواده خود برگردند چراکه خیر و مصلحت در همین است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*